Forum  Strona G│ˇwna
forum dla znajomych ;) i dla znajomych znajomych...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dzieki jesienna mamo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Rozmˇwki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/13
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 23:40, 06 Kwi 2014    Temat postu: Dzieki jesienna mamo

Po dw├│ch - trzech dniach ochota na s┼éodkie znika jak r─Ök─ů odj─ů┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
a wiem że jestem bardzo wrazliwym człowiekiem i może po prostu stres ze mnie wyłazi na wszystkie mozliwe sposoby.. przeciez to nie o to chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w Kanadzie a nie w Canadzie jak juz cos pisz po prawie szczerze mowiac nie jest zle...

Jezuuuuuu, szuka┼éam opinii w internecie odno┼Ťnie masa┼╝y w ambasadzie i wpad┼éam tutaj. [link widoczny dla zalogowanych] Mam w┼éosy ┼Ťrednie troch─Ö za rami─Ö i chcia┼éam grzywk─Ö i pasemka takie delikatne (tzn nie takie o szeroko┼Ťci 2 cm tylko cieniutkie).
Jak by co┼Ť to ja cz─Östo tu jestem,wi─Öc odposz─Ö jak bedziecie chcia┼éy pogada─ç Musisz si─Ö zastanowi─ç czy wybierasz ten zaw├│d bo Ciebie interesuje czy te┼╝ dla zbierania kokos├│w.Je┼Ťli to drugie to nie licz na du┼╝o dzi─Öki Tatlim - wszystko argumentujesz rasizmem i rzucasz sie na Kosciol. jesli planujesz wyjechac na stale podejrzewam ze tez bedziesz musiala pozbierac pare papierkow z potwierdzeniem oficjalnym... [link widoczny dla zalogowanych]
Nosz─Ö stanik 75 E lub F(zale┼╝y od fasonu) ale ju┼╝ nied┼éugo b─Öd─Ö musia┼éa chyba zainwestowa─ç w kilka nowych cyckonosz├│w w rozmiarze G. Almra!!!!!!!!! Moja przygoda z aparatem sko┼äczy┼éa si─Ö 12 lat temu. ┼╗a┼éosne i konkurencja wsz─Ödzie robi te dwa ostatnie wpisy na zasadzie kopiuj i wklej? Uparte maluchy. Mysle, ze taki wyjazd to duza szansa i mozesz zalowac, jesli nie wyjedziesz a z chlopakiem i tak sie rozstaniesz...pozdrow ode mnie anglie i przekaz, ze tesknie... pami─Ötam te┼╝ jego i jego dziewczyn─Ö kiedy by┼éa w ci─ů┼╝y , wygl─ůdali super, ale niestety nie u┼éo┼╝y┼éo im si─Ö w zwi─ůzku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poczytajcie o budzeniu si─Ö kundalinii, na pewno nie we wszystkich przypadkach ale w wielu mo┼╝e to by─ç przyczyn─ů, pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
od 5 minut do 50 - uzaleznione od wprawy operatora, ilo┼Ťci z┼éog├│w, sprz─Ötu i dzielno┼Ťci pacjenta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

miro...a teraz carlo moze to wy jeste┼Ťcie w tych 90% nastepnym razem co b─Ödzie fryzjer francbenbenek zza rogu co s─ůsiadka poleci┼éa?? [link widoczny dla zalogowanych] W Warszawie jest sklep Dora w ┼üodzi na ul Legion├│w(co┼Ť w tym rodzaju) s─ů takie rozmiary.
jest jedna sluszna dieta P┼╗ + WR men at work -down under Hej dziewczyny, ja do sz├│stki w moim ┼╝yciu podchodzi┼éam ju┼╝ kilka razy. czlowiek juz nie mysli co by┼éo Troch─Ö si─Ö ba┼éam efekt├│w ale za namow─ů siostry zam├│wi┼éam z reszt─ů ryzykownie zdj─Öcia do reklamy na robimyfotografie.pl w studiu neston i mia┼éam super makija┼╝ i fryzur─Ö na ┼Ťlub za darmo [link widoczny dla zalogowanych]
Musisz sobie powiedzie─ç \ju┼╝ nie b─Öde\, ale ZANIM to zrobisz! Uprzejme spojrzenie i u┼Ťmiech znacz─ů cz─Östo wi─Öcej, ni┼╝ udana rozmowa. Pozdrawiam i polecam od pofalowanych do mocnego skr─Ötu, zale┼╝y od pogody) Z g├│ry bardzo dzi─Ökuje wszytskim ktorzy pofatyguj─ů sie na odpowiedz Wczoraj wieczorem g┼é├│d by┼é ogromny, ale si─Ö nie da┼éam. Zawsze wsz─Ödzie chodzili┼Ťmy z m─Ö┼╝em, a teraz musz─Ö sama i nie jest tak fajnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do Alicji
[link widoczny dla zalogowanych]
Polska zajęła w półfinale 11. witam.chce wyjechac z dziecmi do belgii nie wiem czy na to potrzebny jest paszport dla dzieci?chce wyjechac do ojca i tam rozpoczac nowe zycie.jesli ktos zna sie na tym bardzo bym prosila o rozmowe.mam wiele pytan i musze sie wszystkiego dowiedziec.prosze czy ktos jest w stanie odpowiedziec na pytania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To chyba do┼Ť─ç cz─Öste zjawisko w dzisiejszych czasach. [link widoczny dla zalogowanych] wiec nie pieprzcie tutaj
Pauli12 - czy ty wiesz wogle jak zachodzi sie w ci─ůze?? Sama ju┼╝ nie wiem co o tym s─ůdzi─ç bo przera┼╝a mnie ten czas oczekiwania na wyrok. a po 4 bedzie brzydka na starosc... Jasne ze normalne ze dostalas okres podczas brania luteiny- bralam ja 6 cykli,wiele razy dostawalam w trakcie,To nic zlego,trzeba ostawic tabletki z chwila wystapienia krwawienia. Polecam W┼éa┼Ťnie od godziny w ten spos├│b pr├│buj─Ö pozby─ç si─Ö koloru czekoladowego, kt├│ry wyszed┼é jak rudy [link widoczny dla zalogowanych]
Mi sie ona podoba Teraz u┼╝ywam najwyzklejszego szamponu, kt├│ry ma┼éo si─Ö pieni( co jest oznak─ů ,ze jest w nim ma┼éo sztuczno┼Ťci) , olejku rycynowego na ko┼äc├│wki- dzi─Öki temu si─Ö nie rozdwajaj─ů i urt-oil z naft─ů oczyszczon─ů, by od┼╝ywi─ç cebulki w┼éos├│w Wspaniale pachnie i smakuje. pozdro. DD kolczyka oczywi┼Ťcie zmieni┼éam ;d na mniejszego .. m├│j seks trwal z 5minut by┼éem nad pobudliwy.Chodzilem do r├│znych lekarzy i nic zero rezultat├│w. Zrobi─Ö wszystko, WSZYSTKO ┼╝eby schudn─ů─ç, zacz─Ö┼éam troch─Ö biega─ç, po kapu┼Ťcianej zaczn─Ö si─Ö zdrowiej od┼╝ywia─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieki, fajne
[link widoczny dla zalogowanych]
nie nabierajcie się na dobre opinie na temat tego doktora i na jego słodzenie i teksty typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do sciskania wlewnika to nie polecam, jak przestaje zlatywawać poprostu zmieńcie pozycję, pomasujcie brzuch itd.

Ja te┼╝ si─Ö ┼Ťwietnie czuj─Ö Zdzoni┼éam si─Ö z koleg─ů,on r├│wnie┼╝ zacz─ů┼é g┼éod├│wk─Ö tak jak my,ale nie ma netu wi─Öc tylko mam kontakt telefoniczny (mieszka w innym mie┼Ťcie) [link widoczny dla zalogowanych] no to sie pochwalilam...
je┼╝eli od razu pez wprowadzenia zaczniemy ─çwiczy─ç po 45 min TO WCALE NIE PODZIA┼üA A WR─śCZ PRZECIWNIE POGORSZY SPRAW─ś BO DOSTANIE SI─ś WIELKICH ZAKWAS├ôW I BOLE┼ÜCI MI─ś┼ÜNI BRZUCHA I NIE B─śDZIEMY W STANIE PRACOWA─ć !! nikt nie pisze o szkodliwosci wszystkich tluszczow, najwieksze uniwerstyety i organizacje medyczne zalecaja spozycie tluszczow Badaniu dotyczy┼éo 150 najwi─Ökszych przedsi─Öbiorstw w Polsce z r├│┼╝nych sektor├│w gospodarki. ┼╗adnych krwawie┼ä, plamie┼ä, po prostu dzieci─ůtko przesta┼éo ┼╝y─ç. to super zrobilas przygotowania do glowki [link widoczny dla zalogowanych]
Regine i motylku mozebyscie napisaly w stopce swoje dane i praktyki w salonie. Na ebayu licytacje zaczynaj─ů si─Ö od 1 funta, na allegro od kilku z┼é i mo┼╝na kupi─ç staniki za grosze. Twarz mia┼é─ů tylko zmienion─ů przez zmarszczki mimiczne. Bardzo dobra jako┼Ť─ç, polecam. Ja wierz─Ö, ┼╝e on dzia┼éa, ale jak jest faktycznie - tego nie wiem. Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Rozmˇwki
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin