Forum  Strona G│ˇwna
forum dla znajomych ;) i dla znajomych znajomych...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

- ustawcie czas, 5 min pierwsze 2 tyg, 6 min kolejne i tak d

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Rozmˇwki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/13
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 20:54, 10 Kwi 2014    Temat postu: - ustawcie czas, 5 min pierwsze 2 tyg, 6 min kolejne i tak d

Stosuje nastepujace lewatywy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam tak─ů jak─ů┼Ť dziwn─ů fobi─Ö, kt├│rej jeszcze chyba nikt nie nazwa┼é.
pomys┼éy lub pomoc w organizacji wieczoru panie┼äskiego - napisz sk─ůd jeste┼Ť, ile chcecie wyda─ç na osob─Ö - czy chcecie facet├│w czy zabaw─Ö we w┼éasnym gronie - s─ů dziesi─ůtki mo┼╝liwo┼Ťci - od wp├│lnej nauki gotowania po nauk─Ö ta┼äca hula...
Dla Panow, ktorzy za szybko dochodza, proponuje przyswojenie wiedzy odnosnie pozycji milosnych.
ja pije kaw─Ö bezkofeinow─ů i czasem z ┼éy┼╝k─ů bitej krem├│wki bez cukru i nie u┼╝ywam s┼éodzik├│w...........a dzisiaj na obiad wypi┼éam kubek zupy pomodorowej bez makaronu oczywi┼Ťcie i wo┼éowink─Ö ze szpinakiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy da si─Ö wy┼╝y─ç i czy s─ů zleconka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przez p├│┼étora roku mia┼éam d┼éugie blond tlenione w┼éosy,znudzi┼éy mi si─Ö stwierdzi┼éam, ze czas na zmiane pofarbowa┼éam na ciemny br─ůz gdy ten zaczo┼é mi sie po miesi─ůcu sp┼éukiwa─ç, siegne┼éam po czarn─ů farbe Palett XXL g┼é─Öbia czerni wygl─ůdam paskudnie w tej chwili.kolor jest paskudny a ja marze o powrocie do blondu i nie wiem co mam zrobi─ç.
działała...

Witam wszystkich. [link widoczny dla zalogowanych] moim zdaniem KAŚKA CICHOPEK jest ładniejsza.
Silvergold Margosiek ciesz─ů mnie Wasze s┼éowa. niewazne jaka plec tutaj chodzi o dokladnosc. Nie mog┼éam si─Ö uczy─ç, a mia┼éam mie─ç sesj─Ö na studiach, bo hormony odpowiedzialne za koncentracj─Ö mia┼éy nieodpowiednie warto┼Ťci. U2 - Sunday Bloody Sunday, New Year's Day, With or Wiyhout You, One Co Wy na to?? [link widoczny dla zalogowanych]
niech sie nauczy jak Cie ma traktowac. Ja te┼╝ par─Ö lat temu to prze┼╝ywa┼éam, ale zabrak┼éo mi ┼Ťmia┼éo┼Ťci nawet ┼╝eby pogada─ç, a nie mia┼éam nawet takiej okazji jak Ulla , ┼╝e by┼é u mnie po kol─Ödzie !!! A tak na marginesie to poczytaj ulotki wszystkich lek├│w-nie tylko antykoncepcyjnych. W tym calym zamieszaniu nie zuwazylyscie mojego postu z 16.14,moze ktoras Tarczynka mi odpowie,prosze.......... Ile trwaj─ů, no i jak to wygl─ůda cenowo. Tyle si─Ö naczyta┼éam o chi┼äskich \zi┼é├│kach\, ┼╝e mam do┼Ť─ç jak juz wchodzi plyn do pupy, gleboko oddychasz
Dzieki DIana!
lat mam 21.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po glodowce chce zrobic oczyszczanie watroby wg Tombaka bo prawdopodbnie mam bardzo zanieczyszczona watrobe i przez to te wypryski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cze┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
My szukamy swojego klienta! ja mialam ogromny problem z pazurem bo po zerwaniu to byl wypadek zaczal wrasatac mi przy zasadzie chirurg zalecil mi sciagniecie paznokcia DZIECZYNY BLAGAM NIGDY SIE NA TO NIE GODZCIE ZROBI WAM SIE TAKI PAZUR JAK MI ZACZNIE WRASTAC PRZY NASADZIE zdejmowanie paznokcie nic nie pomaga wrecz przeciwnie udalam sie do dermatologa ten fragmentami wycinal mi paznokcia chodzilam co tydzien robilam tamponade dostalam masc od lekarza najlepszy plyn na swiecie do gojenia PIGMENTUM CASTELLINI paznokiec byl co tydzien podcinany ale po kazdej wizycie mimo ze krwalil odczuwalam ulge tak sie dzialo do czasu az troszke podrosl i kosmetyczka zalozyla mi rurki wyprowadzajace a potem klamre problem znikn─ů┼é...
[link widoczny dla zalogowanych]
chcesz wiedziec ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma czego┼Ť takiego, jak za p├│┼║no.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] tml [link widoczny dla zalogowanych] Mam podobny problem do was.
Jestem po 4 dniu i nie wiem jak ja wyrobie jak bedzie coraz wiecej ─çwicze┼ä bo dzisiaj ju┼╝ przy 3 serii pada┼éam... Szczerze nie jest jaki┼Ť mocny efekt... Wiec powinno wyjsc. ) nie ma sie z czego smiac Zapraszam przyk┼éadowo na Nasz─ů strone:www.biogenica.pl - mo┼╝esz sama oceni─ç efekty. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam pozdrawiam *)$)^&^ Do Poznania za daleko troszku To nie robi ze mnie z┼éego cz┼éowieka! dziewczyny,czy Wy jeste┼Ťcie od pocz─ůtku prowadzone na Zamenhoffa,czy tak jak ja z doskoku? Przyczyn takiego stanu rzeczy mo┼╝e by─ç wiele ale najlepiej zwr├│ci─ç si─Ö z tym problemem do seksuologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzień dobry wszystkim dzwoniłem.Powiedzieli ze opinia już jest i ze powinno lada dzień tez byc poczta.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mia┼éam prostowan─ů nog─Ö w kolanie bo mia┼éam tzw chorob─Ö Blaunta. Poczytalam na necie troche i filmiki poogladalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.........................@..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ogolnie to spox katalog

Na szczescie udalo mi sie je prawie w calosci zrealizowac, wiec mialam spokojna sobote i niedziele [link widoczny dla zalogowanych] Po goleniu maszynka włoski staja sie twardsze- nie jest to przyjemne dla chlopaka, ktory lize piersi
oj─Ö si─Ö, ┼╝e za┼éozy┼éy sobie w domu gniazdo, bo sk─ůd nioby ich tyle i gdzie zd─ů┼╝y┼éy tak urosn─ů─ç, przecie┼╝ dopiero zaczyna si─Ö wiosna.... tyle ze bardziej mnie ┼Ťmieszy┼éa moja niezgrabnos─ç, no ale od czego┼Ť trzeba zacz─ů─ç. Ja mieszkam w dolno┼Ťl─ůskim. ─ćwiczenia niewiele tu pomog─ů. Ja bym Ci poradzi┼éa konsultacje ze specjalist─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼éam ┼╝e chyba sama, bo ci─ů┼╝a bez powik┼éa┼ä, donoszona i dzieci u┼éo┼╝one g┼é├│wkowo... ja te┼╝ nigdy nie by┼éem rasist─ů - wr─Öcz przeciwnie, pi─Ötnowa┼éem takowych... Mam ma┼ée usta. Witam ┼Ťrodowo .Mi┼éego dnia B─Öde was informowa─ç na bie┼╝─ůco o wynikach. Ja Cie swietnie rozumiem, bo jak nie pracowalam to tez sie troche zamykalam w domu. Najgorszy to jest w-f.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczarowana-polano!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
katka2006 wlasnie pracuje nad tym dolnym brzuchem,ale cos opornie idzie powodzenia w cwiczonkach pozdrowka
pewnie nie jest to super spos├│b na sen, i pewnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Motywacje mam silna bo 19czerwca lece do Holandi na tydzien i musze wchodzic po schodach
[link widoczny dla zalogowanych]
Co pół roku to dobry czas, ale zasadniczo wtedy kiedy trzeba. Sukces!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- schudn─ů─ç zawsze mo┼╝na (oczywi┼Ťcie maj─ůc odpowiedni─ů wiedz─Ö nikt tego g┼éod├│wkowo nie uczyni), a zdrowia szkoda na takie co┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]

hm [link widoczny dla zalogowanych] Wykonuj─ůc powt├│rnie badania zwi─ůzane z zanikiem miesi─ůczki okaza┼éo si─Ö ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y 5tyg.
R├│wnie┼╝ thermage na oczy, itp. Ziarnina jest to gojenie si─Ö zanieczyszczonej rany. Dzi─Ökuj─Ö za pomoc a mimo to go nie sprz─ůtnie. U mnie bez jakis zmian, moj ostatni post o wyjedzie z Poznania nadal tkwi w serduszku, bowiem tesknie, zwlaszcza, iz nie do konca wiem na ile i wogole czy pojade na swieta do domu [link widoczny dla zalogowanych]
Do Kanapka z Serem Po drugie aeroby!! Zapraszam wszystkich do sledzenia mojego bloga, w ktorym pisze jak wyglada zycie we Wloszech z mojego punktu widzenia Problem fryzjerka z La Cristal Magique mia┼éa ju┼╝ z przodem, bo wg niej Alba ma grzywk─Ö spuszczon─ů na czo┼éo a ja jej nie mam, ty┼éu nie bardzo widzi to nie wie co zrobi─ç co┼Ť zrobi b─Ödzie kombinowa─ç. Sobote spedzilismy na zakupach, i szukaniu czegos do ubrabiania, bo za dwa tyg.idziemy na wesele. W ubieg┼éym tygodniu spad┼éo tylko 0,9kg, bo 4 dni zastoju si─Ö przytrafi┼éy. olioliwia na skurcze w nogach pomidory - 2-3 szt.
Piszcie co o tym sadzicie, pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Czuję się super i tak sobie pomyslałam że mogłabym jeszcze kilka dni, przygotowanie już mam i trochę mi się spodobało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Rozmˇwki
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin